Sommerlejr: Prædiken i Sæby

En af de fine ting ved sommeren er at vende tilbage til de gode pladser.

Igen i år skal jeg gæste sommerlejren “Ferie med indhold” Sæby, men i år bliver det som præst til åbningsgudstjenesten på bålpladsen søndag 19.juli kl. 10.30.

Følg med på Facebook her eller læs mere på hjemmesiden her.